Nog maar 1 maandje! - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Félice Dekkers - WaarBenJij.nu Nog maar 1 maandje! - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Félice Dekkers - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 maandje!

Door: Félice

Blijf op de hoogte en volg Félice

21 Juli 2014 | Nederland, Willemstad

Dan is het al bijna zover… Het is nog maar een half jaar geleden dat ik het te horen kreeg en nu is de tijd al daar! Over een maandje vertrek ik naar Italië om in Milaan het grote avontuur tegemoet te gaan. Tenminste avontuur… het is ‘gewoon’ maar studeren, niet bepaald avontuurlijk. Maar spannend genoeg om nu langzaam wat kriebels te krijgen in m’n onderbuik. Gelukkig ga ik niet helemaal alleen. Ik wil jullie in deze eerste blog even voorstellen aan Stefanie. Voor degene die Stefanie (nog) niet kennen: zij is een gezellig klasgenootje van mijn opleiding en ik mag haar tevens, vanaf nu, mijn ‘roommate’ noemen. Helemaal alleen ben ik dus niet!

In deze blogs zal ik het een en ander schrijven om het thuisfront op de hoogte te houden van mijn leven daar. Ik heb nu nog geen idee hoe vaak of wat ik precies ga posten. Wat ik wel weet is dat dit geen vaste tijdstippen of dagen gaan zijn, want misschien heb ik het wel veel te druk met ‘studeren’. :) Het komt wanneer het komt. Ik zal ook proberen om hier en daar een fotootje erbij te plaatsen, wel zo leuk lijkt me.

Voel je verder vrij om reacties, opmerkingen, tips, gevoelens en gedachtes bij de verslagen te voegen wanneer je daar zin in hebt!

Spreid het woord!

Félice

  • 16 Augustus 2014 - 23:25

    Lieke Vreugdenhil:

    Lieve Felice,
    Goede reis en een goede aankomst in Milaan. We wensen jou een super toffe tijd toe daar. Hoop dat je mooie dingen gaat mee maken daar. Veel liefs, de Vreugdjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Willemstad

Milano

Een half jaar studeren aan Universita Bocconi in Milaan!

Recente Reisverslagen:

04 November 2014

Dubbel feest

30 September 2014

Aan de bak

20 September 2014

Een huis vol

13 September 2014

Sigaretten, handtassen en hakken

09 September 2014

Klein beetje moe
Félice

Hallo! Vanaf begin september 2014 zal ik een half jaartje gaan studeren in Milaan aan de Università commerciale Luigi Bocconi. Het belooft een hele beleving te worden en er kan zoveel gebeuren waardoor het lastig is om iedereen mondeling op de hoogte te houden. Vandaar dat ik deze blog ben gestart om mijn avonturen op een rijtje te zetten voor vrienden en familie, en voor ieder ander geïnteresseerd mens. Lees en geniet (hopelijk)! Ciao, Félice

Actief sinds 27 Juni 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 4198

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2015

Milano

Landen bezocht: